Pages

Tuesday 23 April 2013

Kesian mereka.....

Setiap hari aku rasa something wrong dgn aku.... entahla.... tapi there something that i think seems not right....

TO ALL MY FRIEND,

sorry, kalau ada perasan apa yang pelik kat aku.... maybe behavior aku atau mood aku berubah dalam sekelip mata.... kadang2 ada something yang bermain-main di fikiran tapi x dapat ku luahkan bkn sebab I'm not believe at u but..... i feel its my problem n i dont want to be a burden.... sbb tu la kadang2 aku ketawa, so that i can hide it.... tapi there some of u still can detect.... maam mana la korg boleh detect......
to everybody, especially for those yang slalu together2 with me.... hehe.... kadang2 aku pun x dapat kawal aku pun perasaan... sbb tu la kadang2 aku prefer seorg diri... hehehe.... kadang2 aku pun terfikir maybe something wrong dengan aku pun internal... fro those yang slalu jadi tempat ku luahkan perasaan tu, thank you for hearing.... and i also always be your ear if needed... hehehe.....

to all my friend....



enjoy the song.... :)

sayang korg semua ketat2.... hehehe...... TQ for being my friends.....

No comments:

Post a Comment