Pages

Thursday 21 May 2015

Berakhirnya Pengajian 3 tahun....

sedih bila terfikir nak berpisah dengan kawan ketawa, menangis, bermain, belajar, makan, jalan bersama.... truly i said,even i am a boy, but i have hypersensitivity to emotion... sebab tu la aku kadang2 sedih bila terfikir pasal perpisahan...  hehehe... cepat masa berlalu, even aku adalah second intake group, lambat 15 hari je dari korang hehehe, tapi kesan nya sama juga dengan korang.... to all my Occupational Therapy friend, you guys are the best and thanks for the sweet memories.... Love all of you... <3....
hope we can be a good occupational therapist one day.... hehehe....


before balik sarawak, memang banyak yang nak dilakukan kat Johor Bahru, explore, g mandi kat air terjun Kota Tinggi, like it very much... hehehe.... tempat yang best, ada gelongsor air g... hehehe... before balik ni jugak aku g jalan2 pusing2 sekitar City Square, Jusco Tebrau n banyak g.... dalam masa beberapa hari dah habis satu bandar di pusing....

Akhirnya, mulai 10 Jun 2014,
secara rasminya aku bergelar pengangur terhormat, a.k.a 'tanam anggur'.... balik naik flight malam, dengan geng2 sekolej hehehe... tapi, dalam tempoh 6 hari kemudian di rumah, kebosanan melanda.... jadi untuk itu, aku plan nak part-time... at least boleh la aku cari duit poket sikit hehehe.... banyak kerja yang aku cari and finally i found it... apply and hope i be the one of the chosen one.... hehehe....

wish me luck for job application k... hehehe

No comments:

Post a Comment