Pages

Thursday 16 May 2013

StOrY Of Me.....

byk yang berlaku belakangan ini.... yang sedih.... yang happy.... yang menyakitkan hati..... yang buat rasa bersalah.... everything in 2 weeks..... hmmmmmm......

Once upon a time......

Bertempur Di Medan....
haaa.... Rasa macam nak start dengan ini je dulu.... tajuk bunyi saspens je kan.... tapi tu saje je bagi gimik.... hehehe...... Sebenarnya 2 minggu pertama di bulan Mei, minggu EXAM!!!!!!!!!!!....... Ada 6 "lautan api" , "onak yang berduri" nak diredah...... pergh.... ayat bunga2 gi tu kan.... hehehe.... Ini kali lah, enam subjek yang diuji.... tapi ok la.... Alhamdulillah, Allah bantu sepanjang exam kali ni.... Jika kita yakin dengan bantuan yang Maha Esa, kita akan dapat buat walau sesukar mana pun exam tu kan... hehehe.... W/p ada certain soalan yang aku x jawab dalam salah satu subjek tu, tapi yakin Allah akan bantu.... Insyaallah, doakan yang terbaik buat saya, OK..... hehehe....
Tapi, exam last subjek hari ni (16 Mei) memang mencabar iman sedikit, diuji dengan sakit.... w/p ada satu saat tu, memng dah terasa give up sbb memang x tahan tapi berkat kesabaran kot, dapat juga ku tempuhi sehingga penghujungnya..... hehehe



Kesian mereka part 2.....
ingat g x kisah Kesian Mereka pada post yang lepas.... belakangan ni, perangai aku semakin menjadi-jadi pulak.... hmmm.... kadang2 aku pun x faham kenapa dan mengapa aku bersikap sedemikian..... maybe sikap aku kot, personaliti aku memang susah nak diadapt dengan orang lain.... sebab tu la, aku susah nak rapat sangat dengan orang... mesti mereka akan annoying dengan perangai aku.... hmmmm..... sorry guys..... but thanks la w/p perangai aku pelik n susah nak diadapt tapi korang still ok je kan dgn aku.... hehehe..... Love you my friendssssss.....


Perasan @ Perasaan......
sbenarnya perkara ni ada berkali2 berlaku.... sebenarnya kisah begini.... masa aku first masuk dulu, ada la someone ni, dia tanya, " Awak chinese ke???". dalam keadaan blur2, aku pun geleng2 la kepala.... hahhaah..... kadang2 lawak lak aku bila org kata muka macam chinese.... aku pun x tau tang mana chinese tu.... hmmmmm..... kisah ni berlaku sekali g baru2 ni.... tu yang buat aku teringat kisah aku baru masuk dulu.... hehehe....

yang ni pun sama, tapi kalau tadi muka, ni lain pulak umur..... aku pun x tau la... maybe aging process aku ni cepat kot.... my junior thinks that I already 24 years old, same with my classmate, n some of my lecturer.......... malu2.... bak kata orang sarawak, "supan nyawaku alu"..... hehehe..... tapi x kisah pun.... I'm positive person.... I already matured actually..... hehehe.....

Let me be clear la.... saya ni pure Melayu Sarawak ok.... hehehe..... umur 20 tahun.... hehehe..... tapi kadang2 best jugak kalau boleh tipu umur.... hehehe.... {tipu tu dosa k.... x baik.... hehehe.....}



p/s buat yang request gambar, nati la saya usahakan... hehehe.... privacy ckit.... kena minta permission dulu... byk gambar yang nak diletak sbnarnya.... hehehe


No comments:

Post a Comment